مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 10:162020-02-09سياسي

عدالت درجانمایی محل ستاد نامزدهای انتخابات رعایت شود


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرمانداران باید دقت، نظارت کافی و توجه ویژه داشته و حتی در زمینه جانمایی و استقرار محل ستاد نامزدها نیز کمترین بی عدالتی صورت نگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین کلانتری ظهر یکشنبه در نشست با فرمانداران و عوامل اجرایی انتخابات استان افزود: وظیفه ما سلامت، امنیت و صیانت از تک تک آرای مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

وی بیان داشت: تدابیر و مدیریت لازم باید در تمامی فرآیندهای انتخابات به ویژه از زمان شروع تبلیغات کاندیداها تا روز برگزاری باشکوه انتخابات انجام شود.

کلانتری افزود: ستاد انتخابات استان و تمامی عوامل اجرایی برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم آمادگی کامل دارد.

وی تصریح کرد: ستاد انتخابات استان با آمادگی کامل هر گونه نیازمندی ها و امکانات و تجهیزات لازم حتی در دورترین نقطه روستایی از این استان را نیز موجود باشد.

استاندار با بیان اینکه قانون گرایی، رعایت اصل بی طرفی، امانتداری و دفاع از رأی مردم حق الناس است، گفت: مدیران بدون هرگونه جانبداری از نامزد خاصی همکاری، هماهنگی و تعامل لازم را با مجموعه فرمانداران هشت گانه در هر سه حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، باشت و گچساران و کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت درجانمایی محل ستاد نامزدهای انتخابات رعایت شود

عدالت درجانمایی محل ستاد نامزدهای انتخابات رعایت شود