مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 09:502020-02-09ورزشي

هر وقت برنامه هست برای مسئولان عزیز می شوم


روپایی زن خوزستانی با گله مندی از مسئولان استان که تاکنون از او حمایتی نداشته اند، گفت: مسئولان استان وقتی برنامه دارند، برای شان عزیز می شوم.

- ایسنا/خوزستان روپایی زن خوزستانی با گله مندی از مسئولان استان که تاکنون از او حمایتی نداشته اند، گفت: مسئولان استان وقتی برنامه دارند، برای شان عزیز می شوم.

عبدالجمال مقدم در گفت وگو با ایسنا، با گله مندی از مسئولان خوزستانی و وزارت ورزش و جوانان بابت حمایت نکردن از وی برای ثبت رکوردهای بیشتر در رشته روپایی، اظهارکرد: سه هفته پیش از طریق وزارت ورزش و جوانان نیز پیگیری کردم تا وزیر ورزش از من بابت کاری که انجام می دهم، حمایت کند زیرا پیش از این در استان از طریق اداره کل ورزش و جوانان، استانداری و فرمانداری پیگیری هایی داشتم، اما هیچ کسی حاضر به حمایت از من نشده بود.

وی ادامه داد: من خودم شخصا به تهران و محل وزارت ورزش و جوانان رفتم و نامه ای را به آن ها تحویل دادم و در حالی که منتظر جواب آن ها بودم، به من گفتند که نامه ات گم شده است و نامه دیگری را برای مان فاکس کن .

این کار را هم انجام دادم که وزیر ورزش به معاون خود دستور بررسی و پیگیری داده بود ولی معاون وی نیز به من گفت که نمی توانم کاری برایت انجام دهم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر وقت برنامه هست برای مسئولان عزیز می شوم

هر وقت برنامه هست برای مسئولان عزیز می شوم