مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 09:302020-02-09دانش

سرانه حدود 500 هزار تومانی هر دانشجو در اردوهای راهیان نور


معاون فرهنگی وزیر علوم به سرانه اختصاصی هر دانشجو برای حضور در اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: در این اردوها برای هر دانشجو مبلغی بین 400 تا 500 هزار تومان هزینه می شود.

- معاون فرهنگی وزیر علوم به سرانه اختصاصی هر دانشجو برای حضور در اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: در این اردوها برای هر دانشجو مبلغی بین 400 تا 500 هزار تومان هزینه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامرضا غفاری در نشست خبری اردوهای راهیان نور که امروز در ساختمان مرکزی این وزارتخانه برگزار شد، با اشاره به استقبال دانشگاه ها و دانشجویان برای برگزاری این برنامه، اظهار کرد: خوشبختانه برنامه راهیان نور در دانشگاه ها به یک برنامه فراگیر در مجموعه های وزارت علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تبدیل شده است و استقبال خوبی از سوی دانشجویان برای حضور در این برنامه انجام می گیرد، به طوری که سال گذشته بیش از 75 هزار نفر در برنامه راهیان نور شرکت کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: همه واحدهای دانشگاه ها با کم و کیف متفاوت در برنامه راهیان نور مشارکت می کنند و بخش لجستیک این برنامه با ارتباط و همکاری سازمان بسیج دانشجویی، مجموعه های دفاعی و غیره اجرایی می شود.

در واقع راهیان نور بستری را فراهم می کند که ما هویت دینی و انقلابی و آشنایی با فرهنگ شهادت و ایثار و آنچه که باید در زندگی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه حدود 500 هزار تومانی هر دانشجو در اردوهای راهیان نور

سرانه حدود 500 هزار تومانی هر دانشجو در اردوهای راهیان نور