مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 08:452020-02-09سياسي

آغاز بررسی بودجه پیشنهادی سال 99 شهرداری همدان


رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان از آغاز جلسات بررسی بودجه پیشنهادی سال 99 شهرداری همدان در شورا خبر داد.

- اکبر کاووسی امید در جلسه بررسی بودجه پیشنهادی سال 99 شهرداری همدان در شورا با اعلام این خبر اظهار کرد: کمیسیون بودجه از ابتدای هفته جاری بررسی بودجه پیشنهادی سال 99 شهرداری همدان را با حضور تمامی اعضای شورا، معاونان و کارشناسان بودجه آغاز کرده و این جلسات روزانه به طور مستمر در شورای اسلامی شهر همدان برگزار می شود.

وی با تأکید بر اینکه رویکرد ما در بررسی بودجه 99 باید رویکرد پیشرفت باشد، افزود: تمامی جلسات بررسی بودجه و مباحث به صورت کارشناسی و در راستای صرفه و صلاح مردم انجام می شود.

کاووسی امید همچنین با اشاره به تأکید اعضای شورا بر راه اندازی خزانه داری کل در شهرداری طی دو سال گذشته بیان کرد: با مدیریت یکپارچه می توان امور شهری را بهتر مدیریت کرد که این امر با راه اندازی خزانه داری کل محقق می شود اما متأسفانه شهرداری در این زمینه اقدامی انجام نداده است وی ادامه داد: اگر خزانه داری کل در شهرداری راه اندازی نشود، نمی توان مدیریت یکپارچه را ایجاد کرد بر این اساس سیاست های چهار منطقه نیز همگرا انجام نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بررسی بودجه پیشنهادی سال 99 شهرداری همدان

آغاز بررسی بودجه پیشنهادی سال 99 شهرداری همدان