مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 07:402020-02-09سياسي

شهادت سردار سلیمانی قدرت آمریکا را خُرد کرد


نماینده ولی فقیه استان کردستان گفت: شهادت سردار سلیمانی زنده بودن و حرکت انقلاب را به جهانیان نشان داد و قدرت آمریکا را خُرد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، آیت الله سید محمدحسینی شاهرودی صبح امروز در یادواره شهدای ارتش استان که در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به اینکه در قرآن کریم تعابیری در خصوص جایگاه شهدا وجود دارد، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ما مدیون خون شهدا و کسانی است که به برکت فرهنگ ایثار، شهادت، استقامت و مقاومت رقم زدند.

وی افزود: براساس تاکیدات قرآن کریم در خصوص شهید، باید گفت که شهادت دارای عظمتی است که انسان نمی تواند آنرا درک کند و با ابزار مادی و در این دنیای مادی نمی توان متوجه جایگاه شهید و شهادت شد.

وی خاطر نشان کرد: شهادت سردار سلیمانی زنده بودن و حرکت انقلاب را به جهانیان نشان داد و قدرت ابرقدرتی آمریکا را خُرد کرد و قدرت مقاومت را در دنیا بالا برد.

نماینده ولی فقیه استان کردستان اعلام کرد: به برکت وجود شهدا اقتدار ایران اسلامی در جهان زبانزد است و خداوند می فرماید کسانیکه در راه خدا خون می دهند هیچگاه خونشان هدر نخواهد رفت.

آیت الله شاهرودی اضافه کرد: امروز در جنگ نظامی قدرت الکترونیک و جنگ الکترونیک برتر از قدرت نظامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سردار سلیمانی قدرت آمریکا را خُرد کرد

شهادت سردار سلیمانی قدرت آمریکا را خُرد کرد