مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 06:402020-02-09اقتصادي

یارانه 105 هزار تومانی هم کمکی به رفع فقر نمی کند


یک استاد دانشگاه بیان اینکه افزایش یارانه نقدی ضد منافع مردم است و به ضرر طبقات پایین منتهی می شود، گفت: به همین دلیل به نظرم به جای افزایش یارانه در قالب سبد معیشتی باید بخش قابل توجهی از کسانی که یارانه بگیر هستند را حذف می کردند و منابعش را به صورت یارانه .

- یک استاد دانشگاه بیان اینکه افزایش یارانه نقدی ضد منافع مردم است و به ضرر طبقات پایین منتهی می شود، گفت: به همین دلیل به نظرم به جای افزایش یارانه در قالب سبد معیشتی باید بخش قابل توجهی از کسانی که یارانه بگیر هستند را حذف می کردند و منابعش را به صورت یارانه دستمزد به کارفرماها می پرداختند تا بدین ترتیب باعث اشتغالزایی شود.

حسین راغفر در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه به نظر می رسد پرداخت مبلغ 105 هزار تومانی سبد حمایت معیشتی با فرض این بوده است که دولت بعد از گرانی بنزین همه حامل های انرژی اعم از گاز، برق و گازوییل و .

را گران کند و از آنجا منابعی را تامین کند گفت: به این ترتیب از ابتدا قرار نبود که این مبلغ بین مردم توزیع شود بلکه از ابتدا قرار بود با این اقدام بخشی از کسری بودجه دولت تامین شود، اما وقتی واکنش های تند مردم به ویژه روز اول گرانی بنزین دیده شد، تصمیم گرفتند تا این کمک معیشت را به عنوان مُسکِن به جامعه معرفی کنند که کار مثبتی هم نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه 105 هزار تومانی هم کمکی به رفع فقر نمی کند

یارانه 105 هزار تومانی هم کمکی به رفع فقر نمی کند