مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 21:002020-02-08پزشكي

روش های غیردارویی موثر بر درمان سندروم پیش از قاعدگی کدام اند؟


ورزش منظم، هومیوپاتی، ماساژ، روش های گروه درمانی ورفتار درمانی، گیاه درمانی و یوگا روش های رایج و سالمی برای درمان سندروم پیش از قاعدگی هستند.

- ایسنا/لرستان یک دکترای فیزیولوژی ورزشی گفت: ورزش منظم، هومیوپاتی، ماساژ، روش های گروه درمانی ورفتار درمانی، گیاه درمانی و یوگا روش های رایج و سالمی برای درمان سندروم پیش از قاعدگی هستند.

دکتر وحید ولی پوری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سندروم قاعدگی از مشکلات شایع در سنین باروری در زنان بوده و درصد زیادی از آنها به علائم جسمی و روانی آن مبتلا هستند.

وی ادامه داد: از آنجایی که این سندروم می تواند باعث اثرات نامطلوب روی کیفیت زندگی زنان شود بنابراین توجه به راهکارهای حمایتی و درمانی جهت کاستن از شدت علایم و عوارض نامطلوب آن ضروری است.

ولی پوری ده نو یادآور شد: از آنجایی که پاتوفیزیولوژی دقیق این سندروم شناخته نشده است و آن را چند عاملی می دانند روش های زیادی برای درمان علائم سندروم پیش از قاعدگی پیشنهاد شده که بی تاثیر نبوده اند.

این دکترای فیزیولوژی ورزشی خاطر نشان کرد: پژوهش های مختلف نشان دادند که ورزش منظم باعث بهبود علایم جسمانی، روانی و رفتاری سندروم پیش از قاعدگی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های غیردارویی موثر بر درمان سندروم پیش از قاعدگی کدام اند؟

روش های غیردارویی موثر بر درمان سندروم پیش از قاعدگی کدام اند؟