مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 17:402020-02-08سياسي

پوستر «در بهار آزادی جای شهدا خالی» در یزد منتشر شد


پوستر چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اربعین شهید حاج قاسم سلیمانی به همت حوزه هنری یزد تولید و منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در یزد، به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقارن آن با اربعین شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت و اسوه مبارزه با تروریسم سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، پوستری با عنوان در بهار آزادی جای شهدا خالی به همت حوزه هنری یزد تولید و منتشر شد.

این اثر هنری توسط محمدحسن ثقفی از طراحان گرافیک استان با بهره گیری از نمادهایی از شهر یزد طراحی و منتشرشده است که اثر دیگر این هنرمند در تیرماه امسال هم با موضوع طوفان شن و حمله نظامی آمریکا به صحرای طبس در چهارمین همایش بین المللی و جایزه ملی حقوق بشر آمریکایی در تهران موردتقدیر قرار گرفت.

یکی از رویکردهای دهه فجر امسال در سطح کشور دعوت از هنرمندان برای طراحی پوسترهای مختلف با ایده های گوناگون برای راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و برنامه های دهه فجر است که در استان یزد هم پوسترهای زیبایی با موضوع دهه فجر، ایام فاطمیه و یا با تصاویر شهدای مقاومت به خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی طراحی و منتشرشده است.

 در طراحی این پوستر که تلفیقی از پرچم جمهوری اسلامی و تصویر شهید سلیمانی است، در دهه مبارک فجر در سطح استان توزیع شد و در فضای مجازی نیز در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر «در بهار آزادی جای شهدا خالی» در یزد منتشر شد

پوستر «در بهار آزادی جای شهدا خالی» در یزد منتشر شد