مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 14:202020-02-08ورزشي

استقبال کم نظیر مردم اصفهان از همایش پیاده روی «صبح همدلی»


همایش بزرگ پیاده روی صبح همدلی با استقبال کم نظیر شهروندان مناطق 1، 5، 9 و 13 در جاده سلامت ناژوان اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید رسول هاشمیان اظهار داشت: همایش بزرگ پیاده روی صبح همدلی با حضور بیش از 3000 نفر از شهروندان اصفهانی، به عنوان یکی از پر مخاطب ترین همایش های پیاده روی مجموعه ناژوان ثبت شد.

وی با اشاره به استفاده تعداد زیادی از شهروندان از جاده سلامت ناژوان گفت: در روز جمعه شهروندان و ساکنین مناطق همجوار با ناژوان حرکت خود را از نقاط 5 گانه سطح شهر و ایستگاههای ورزش صبحگاهی در مناطق مختلف به سمت جاده سلامت آغاز کردند و اجتماع بزرگ ورزشکاران را تشکیل دادند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به تعامل خوب مجموعه ناژوان با سایر ارگانها و مراکز شهری گفت: نقش پررنگ و با اهمیت مشارکت شهرداری های مناطق 1، 5، 9 و 13 در این همایش به وضوح به چشم می خورد و حضور شهرداران این مناطق در کنار مردم نیز حایز اهمیت بود.

وی ادامه داد: مجموعه ایستگاه های بازی های گروهی و خانوادگی و ایستگاه پایش سلامت رایگان در ایستگاه ناژوان پذیرای شرکت کنندگان در این همایش بود.

هاشمی گفت: 10 دستگاه دوچرخه، پنجاه کارت هدیه نقدی، هدایای فرهنگی و بلیط های تخفیف دار مراکز گردشگری ناژوان و صفه از جوایز این همایش بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال کم نظیر مردم اصفهان از همایش پیاده روی «صبح همدلی»

استقبال کم نظیر مردم اصفهان از همایش پیاده روی «صبح همدلی»