مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 13:502020-02-08اجتماعي

ترمیم و مرمت معابر شمال شرق تهران با پخش حدود 13 هزار تن آسفالت


معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 4 تهران از بهسازی معابر محدوده این منطقه خبر داد و گفت: در شش ماهه دوم سال جاری معابر اصلی و فرعی منطقه 4 با پخش حدود 13 هزار تن آسفالت مرمت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران میکاییل علی پور با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور سهولت در تردد خودروها و مناسب سازی مسیرهای تردد عابران پیاده، معابر اصلی منطقه همچون بزرگراه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، خیابان های جشنواره، بنی هاشم، امین، الغدیر و… با پخش حدود 13 هزار تن آسفالت تراش و روکش شد.

وی افزایش سطح کیفی آسفالت معابر را یکی از اهداف مهم منطقه 4 دانست و تصریح کرد: با اجرای زیر سازی مناسب و با کیفیت و مدیریت مطلوب هزینه ها، عملیات ترمیم آسفالت در قالب درزگیری آسفالت در معابر سطح منطقه اجرایی می شود.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه چهار در ادامه به بهسازی مرمت بوستان های سطح منطقه اشاره کرد و افزود: احداث رمپ و همسطح سازی دریچه، نصب آبخوری، نصب تابلو، مرمت کفپوش، حذف زواید فیزیکی، نصب آبخوری، …از اقداماتی است که در نیمه دوم سال جاری در بوستان های الغدیر، سینا، مجیدیه و بوستان خیابان کاشف و… اجرایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمیم و مرمت معابر شمال شرق تهران با پخش حدود 13 هزار تن آسفالت

ترمیم و مرمت معابر شمال شرق تهران با پخش حدود 13 هزار تن آسفالت