مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 13:502020-02-08اقتصادي

خرید کارتریج و انواع تونر


کارتریج پرینترها به منابع یا مخازن تامین کننده جوهرهای دستگاه گفته می شود و با استفاده از کارتریج می توانید اسناد و تصاویر را باکیفیت بالایی به چاپ برسانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام مهپارس، کارتریج ها عموماً به دودسته جوهرافشان و لیزری دسته بندی می شود و هرکدام از این ها نیز دارای مدل ها و اندازه و مارک های مختلفی است.

در این مطلب شما را با انواع کارتریج ها آشنا خواهیم کرد.

در پرینترهای جوهرافشان که قطره های ریز جوهر از منافذ کوچک خارج شده و روی کاغذ قرار می گیرد و عکس های سیاه وسفید را با کیفیت بالایی به چاپ می رساند.

در این نوع از پرینترها سه رنگ اصلی وجود داشته شامل رنگ های قرمز، آبی، زرد و مشکلی که برای مطالب و اسناد و عکس های سیاه وسفید بکار می رود.

در پرینترهای لیزری بجای استفاده از سه رنگ ذکرشده از تونرها استفاده می شود و این درواقع مخزن چاپگرهای لیزری محسوب می شود و دارای دو بخش مخزن تونر، مخزن تونر مصرف شده یا بک تونر می باشد.

اندازه های بزرگ یا کوچک کارتریج ها نیز به مدل پرینتر لیزری بستگی دارد و اکثراً در کارتریج های دستگاه های تک کاربره با اندازه کوچک استفاده شده و کارتریج های دستگاه های بزرگ تر نیز به صورت چند کاربره استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید کارتریج و انواع تونر

خرید کارتریج و انواع تونر