مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 13:402020-02-08بين الملل

نویسنده سعودی مقیم لندن: می ترسم به سرنوشت خاشقچی دچار شوم


نویسنده و طنزنویس منتقد سعودی که در لندن تحت حمایت پلیس انگلیس اقامت دارد، می گوید که چندین بار تهدید به قتل شده و ترس از آن دارد که به سرنوشت «جمال خاشقچی» دچار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، غانم المصاریر (الدوسری) نویسنده و طنزنویس منتقد سعودی می گوید که به تازگی پیشنهادی از روزنامه واشنگتن پست آمریکا برای نگارش مقاله در این روزنامه دریافت کرده اما از ترس اینکه مبادا به سرنوشت جمال خاشقچی دچار شود، به آن پاسخ نداده است.

جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد سعودی و ستون نویس روزنامه واشنگتن پست بود که سال گذشته در کنسولگری عربستان سعودی به طرز فجیعی به قتل رسید و تا به امروز از جسد وی خبری در دست نیست و گفته می شود که جسد او را تکه تکه کرده اند.

الدوسری 39 ساله تحت حمایت پلیس انگلیس در لندن اقامت دارد و پیشتر شکواییه ای علیه عربستان سعودی ارائه و این کشور را به هک کردن تلفن همراه خود از طریق یک برنامه جاسوسی در سال 2018 متهم کرده بود که همچنان این پرونده در دست بررسی است.

  او در مصاحبه با خبرگزاری آناتولی گفت که پیام هایی مبنی بر تهدید به قتل و اخیرا نیز در حساب کاربری خود در یکی از شبکه های اجتماعی پیامی با این مضمون باید سرت را قطع کرد ، دریافت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده سعودی مقیم لندن: می ترسم به سرنوشت خاشقچی دچار شوم

نویسنده سعودی مقیم لندن: می ترسم به سرنوشت خاشقچی دچار شوم