مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 13:402020-02-08سياسي

12 شعبه خیریه آبشار عاطفه ها در استان بوشهر فعال است


مدیر امور شعب خیریه آبشار عاطفه ها در استان بوشهر گفت: در حال حاضر 12 شعبه مؤسسهه خیریه آبشار عاطفه ها در استان بوشهر فعال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، عباس گرامی بعدازظهر  امروز در آیین افتتاح مؤسسه آبشار عاطفه‍ها شعبه آبدان، اظهار داشت: بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها به مرکزیت مشهد مقدس در سال 1380 تاسیس شد و تاکنون با 570 شعبه به عنوان بزرگترین مرکز خیریه در کشور شناخته می شود.

که و  دراستان بوشهر فعالیت مینماید.

مدیر امور شعب خیریه آبشار عاطفه ها در استان بوشهر با بیان اینکه این خیریه در استان بوشهر 12 شعبه دارد، عنوان کرد: هدف اصلی  خیریه آبشار عاطفه ها رفع چهره محرومیت از روستاها و شهرهای کشور است و در این بین کمک های  خیرین راه گشای بسیاری از مشکلات است.

امام جمعه آبدان نیز گفت: ما باید با استفاده درست از باورهای دینی، مردم را در مسیر کمک به خیریه ها تشویق کنیم.

حجت الاسلام محمود کارگر یادآور شد: اگر فرهنگ کمک به نیازمندان در جامعه جریان پیدا کند بدون شک هیچ فقیری در جامعه نخواهیم داشت و این کار نیز با تقویت باورهای دینی، شدنی است.

 مدیر شعبه خیریه آبشار عاطفه ها آبدان با تقدیر از تلاش های مسؤول امور شعب استان درخصوص راه اندازی خیریه شعبه آبدان، بیان داشت: انتظار داریم خیران در این مسیر ما را همراهی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 شعبه خیریه آبشار عاطفه ها در استان بوشهر فعال است

12 شعبه خیریه آبشار عاطفه ها در استان بوشهر فعال است