مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 13:102020-02-08سياسي

قابلیت جهرم برای تبدیل شدن به قطب درمانی جنوب کشور


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به تحولات حوزه پزشکی، بهداشت و درمان، به لحاظ فضای فیزیکی، تجهیزات مورد نیاز و نیروی انسانی متخصص و فوق تخصص، - ایسنا/فارس معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به تحولات حوزه پزشکی، بهداشت و درمان، به لحاظ فضای فیزیکی، تجهیزات مورد نیاز و نیروی انسانی متخصص و فوق تخصص، تاکید کرد که جهرم قابلیت تبدیل به قطب پزشکی جنوب کشور را دارد.

شفیعیان شنبه 19 بهمن در حاشیه مراسم افتتاح مرکز شیمی درمانی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، در گفت وگو با ایسنا، ضمن تبریک دهه مبارک فجر، گام دوم انقلاب را میدان تحوالات شگرف دانست و افزود: یکی از بخش هایی که طی سال های اخیر متحول شده و جهرم را با تحولات عظیم مواجه کرده، حوزه پزشکی، بهداشت و سلامت است.

وی گفت: احداث و توسعه و بهسازی مراکز جامع سلامت، خانه های بهداشت و افزایش متخصصین و پزشکان فوق تخصص که در سال های اخیر به کوشش مسئولان دانشگاه، خیرین و نیکوکاران و با حمایت های وزارت بهداشت انجام شده، چشمگیر و ستودنی است.

شفیعیان خاطر نشان کرد: افزایش ظرفیت های آموزشی، بهداشتی و درمانی جهرم موجب توسعه گردشگری حوزه سلامت در شهرستان جهرم شده به شکلی که امروز جهرم پذیران بیمارانی از شهرها و استان های همجوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابلیت جهرم برای تبدیل شدن به قطب درمانی جنوب کشور

قابلیت جهرم برای تبدیل شدن به قطب درمانی جنوب کشور