مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 13:002020-02-08اقتصادي

اعطای تسهیلات قرض الحسنه بانکی به طرح های اشتغال زا در مناطق محروم و کم برخوردار


جهت دهی منابع قرض الحسنه بانک ها به طرح های اشتغال زا و اجتماع محور، به منظور محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار از راهبردها و سیاست های بانک پارسیان است و این بانک در این زمینه گام های مؤثری برداشته است.

- جهت دهی منابع قرض الحسنه بانک ها به طرح های اشتغال زا و اجتماع محور، به منظور محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار از راهبردها و سیاست های بانک پارسیان است و این بانک در این زمینه گام های مؤثری برداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محرومیت زدایی از مناطق دورافتاده و روستایی و نواحی کمتر برخوردار از آرمان های انقلاب اسلامی بوده و هر یک از بخش های اقتصادی نیز به فراخور حال سهمی در این مسئولیت به عهده گرفته اند.

نظام بانکی کشور نیز در راستای محرومیت زدایی از مناطق روستایی و دورافتاده اقدامات و برنامه های مهمی را سرلوحه خود قرار داده است.

همکاری با سازمان ها و بنیادهایی همچون بنیاد برکت که تمرکز اصلی آن ها بر موضوع فقرزدایی و پاک کردن غبار محرومیت از چهره محرومان جامعه است، نیز یکی از اقداماتی است که بانک ها بر آن اهتمام ویژه دارند و بانک پارسیان همواره در این زمینه یکی از بانک های پیشگام بوده است.

بستری که بانک پارسیان از طریق آن به هدایت منابع قرض الحسنه به اقشار آسیب پذیر اقدام می کند، صندوق قرض الحسنه این بانک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات قرض الحسنه بانکی به طرح های اشتغال زا در مناطق محروم و کم برخوردار

اعطای تسهیلات قرض الحسنه بانکی به طرح های اشتغال زا در مناطق محروم و کم برخوردار