مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 12:002020-02-08اجتماعي

مقابله با کشتار غیرمجاز دام به فرهنگ سازی نیاز دارد


مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: مقابله با کشتارغیرمجاز دام به فرهنگ سازی نیاز دارد.

- امید حاج محمدی امروز(19 بهمن) در نشست خبری با اشاره به وجود مراکز کشتار غیرمجاز کشتار دام و زنده فروشی مرغ در استان اظهار کرد: اگرچه در مجموعه دامپزشکی با کشتار غیرمجاز دام برخورد می کنیم و روزانه به طور میانگین یک تن از این فرآورده ها ضبط و امحا می شود، اما ابزار ما در دامپزشکی برای مقابله با کشتار غیرمجاز دام و زنده فروشی مرغ اخطار دادن و تشکیل پرونده قضایی است و کار برخورد با سایر دستگاه ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حاج محمدی با بیان اینکه در شهرستان های کرمانشاه، جوانرود و اسلام آباد غرب کانون های کشتار غیرمجاز دام داریم، گفت: معقدم اگر موضوع کشتار غیرمجاز دام در شهر کرمانشاه حل شود، این موضوع در دیگر شهرستان ها نیز حل خواهد شد.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه ادامه داد: برای مقابله با کشتار غیرمجاز دام باید به سمت فرهنگ سازی برویم، لذا باید از ظرفیت مدارس و رسانه ها به ویژه صدا و سیما برای نهادینه کردن فرهنگ خرید گوشت از مراکز مجاز استفاده کنیم.

وی برچیده شدن کشتار غیر مجاز دام و زنده فروشی مرغ را منوط به خرید نکردن مردم از این واحدها عنوان و تاکید کرد: تا وضعیت فرهنگی مردم استان بهبود پیدا نکند، نمی توان برچیده شدن کشتار غیرمجاز دام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با کشتار غیرمجاز دام به فرهنگ سازی نیاز دارد

مقابله با کشتار غیرمجاز دام به فرهنگ سازی نیاز دارد