مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 11:202020-02-08ورزشي

پوستر اولین کنگره ملی شعر مقاومت در کرج رونمایی شد


مدیریت شهری کرج در صدد است با برگزاری رویدادهایی در سطح ملی تاثیرگذار باشد.

- علی اصغر کمالی زاده در آیین رونمایی از پوستر اولین کنگره ملی شعر مقاومت که ظهر شنبه در شهرداری کرج برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر، اظهار کرد: اولین کنگره ملی شعر مقاومت در این نشست رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در ادامه با بیان اینکه آثار هنرمندان تا 26 بهمن ماه دریافت می شود، عنوان کرد: مراسم معرفی آثار برتر و برندگان روز سی ام بهمن ماه برگزار می شود.

شهردار کرج با بیان اینکه اولین کنگره شعر ملی مقاومت به همت شهرداری کرج و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی این شهرداری برگزار می شود، تاکید کرد: درصدد هستیم آثار شاخص رویداد های فرهنگی و ملی را در تقویم سازمان فرهنگی گردآوری کنیم.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری کرج در صدد است با برگزاری رویداد هایی در سطح ملی تاثیرگذار باشد، عنوان کرد: امید داریم با نشر ایثارگری ها آثاری تاریخی ایجاد کنیم.

کمالی زاده با اشاره تاثیر ادبیات در فرهنگ اصیل ایرانی، گفت: ایثارگری ها به واسطه ادبیات و شعر به خوبی در تاریخ ماندگار خواهد بود و شهرداری کرج مفتخر است که در این راستا گام برداشته است.

وی با بیان اینکه کنگره ملی شعر مقاومت با هدف ارج نهادن به کسانی که در راه انقلاب و نظام رشادت کرده اند و حفظ ایثارگری های آنان برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر اولین کنگره ملی شعر مقاومت در کرج رونمایی شد

پوستر اولین کنگره ملی شعر مقاومت در کرج رونمایی شد