مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 11:002020-02-08سياسي

ایران از امن ترین کشورهای خاورمیانه است


به برکت مقام معظم رهبری، مردم و نیروی انتظامی، ایران علیرغم قرار گرفتن در کمربند ناامنی خاورمیانه، از امن ترین کشورهای منطقه است.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: به برکت مقام معظم رهبری، مردم و نیروی انتظامی، ایران علیرغم قرار گرفتن در کمربند ناامنی خاورمیانه، از امن ترین کشورهای منطقه است.

سیدعلی آقازاده امروز نوزدهم بهمن ماه، در دیدار مردمی روستای امیرآباد شهرستان فراهان اظهار کرد: این مهم هنر نیروی انتظامی است که توانسته امنیت را در ایران ایجاد و این کشور را برای دشمنان ترسناک کند.

وی افزود: آمریکا به عنوان بزرگترین قدرت دنیا نتوانست جواب تحرکات ایران را بدهد، ایران 6 ماه پیش به سبب تجاوز آمریکا به مرزهایش، یکی از پیشرفته ترین پهبادهای آمریکا را ساقط کرد، اما آمریکا نتوانست پاسخ دهد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: زمانی که آمریکا نمی تواند از نظر نظامی با ایران مقابله کند از طریق تحریم ها به مردم فشار وارد می کند، اکنون بعد از 40 سال هنوز شاهد تحریم ها و دشمنی فتنه گران هستیم، اما مردم مقاوم ایستادگی می کنند و دست از آرمان ها و اهداف انقلاب برنمی دارند.

آقازاده با اشاره به اینکه انقلاب در رگ و ریشه مردم ایران نهادینه شده و هیچگاه نمی توان این دستاورد بزرگ را از دست داد، بیان کرد: حضور جوانان و نوجوانان در بزرگداشت ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران از امن ترین کشورهای خاورمیانه است

ایران از امن ترین کشورهای خاورمیانه است