مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 09:202020-02-08پزشكي

پرداخت مطالبات پزشکان خانواده روستایی اولویت اول بیمه سلامت


مدیرکل دفترخدمات عمومی سازمان بیمه سلامت گفت: علی رغم برخی چالش ها، سازمان بیمه سلامت پرداخت مطالبات پزشکان خانواده روستایی را دراولویت اول خود قرارداده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا میرزایی در خصوص آخرین وضعیت اجرای پزشک خانواده روستایی گفت: برنامه پزشک خانواده روستایی، عشایری و شهرهای کمتر از 20 هزار نفر جمعیتی بالغ بر 28 میلیون نفر را تحت پوشش دارد که این جمعیت در 4 هزار مرکز جامع سلامت روستایی با حضور 6 هزار و 700 پزشک و 5 هزار و 500 نفر ماما به همراه سایر اعضا تیم سلامت خدمات بهداشتی، درمانی و پیشگیری سطح یک را در روستاها ارائه می دهند.

مدیرکل دفتر خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت افزود: این بسته شامل 12 خدمت بوده و در بحث برنامه طرح تحول سلامت خدمات روستایی کامل شد، سالانه حدود 55 تا 60 میلیون نفر توسط پزشکان خانواده روستایی در 4 هزار مرکز ویزیت می شوند، همچنین حدود 8 میلیون ویزیت مامایی و بیش از 5 میلیون ویزیت توسط دندان پزشکان در روستاها انجام می شود؛ خوشبختانه روستاییان برای دریافت خدمات سطح یک کمتر به شهرها مراجعه می کنند.

وی با اشاره به اینکه سازمان بیمه سلامت در سال گذشته برای خدمات سطح یک، دو و سه برای هر نفر معادل 300 هزار تومان هزینه کرد تصریح کرد: این در حالی است که این میزان در سایر صندوق ها برای هر نفر حدود 500


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مطالبات پزشکان خانواده روستایی اولویت اول بیمه سلامت

پرداخت مطالبات پزشکان خانواده روستایی اولویت اول بیمه سلامت