مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 08:412020-02-08سياسي

ریشه کن شدن بیسوادی نیازمند عزم جهادی است


رییس ستاد اقامه نماز استان قزوین گفت: ریشه کن شدن بیسوادی نیازمند عزم و اراده و تلاش جهادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس نهضت سواد آموزی مراسمی با حضور خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان، حجت الاسلام سید قریش موسوی رییس ستاد اقامه نماز استان، حجت الاسلام انصاری معاون پرورشی، کبری جعفر بگلو رییس نهضت سواد آموزی استان، رؤسا و کارشناسان مدیران مراکز یادگیری در آموزش و پرورش قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام سید قریش موسوی در این مراسم گفت: دستاوردهای انقلاب در حوزه آموزش و پرورش و دانشگاه ها فراموش نکنیم و بدانیم جایگاه علمی کشور بشدت ارتقا یافته است.

وی به جنایت های رژیم گذشته در شکنجه مبارزان اشاره کرد و گفت: امروز نهضت سواد آموزی توانسته مدال های افتخار زیادی کسب کند که امیدواریم بزودی جشن ریشه کنی بیسوادی را در کشور و استان قزوین برگزار کنیم.

موسوی تصریح کرد: باید از معلمانی که برای باسواد کردن مردم به روستاهای فاقد امکانات رفته اند تا بیسوادی را ریشه کن کنند تقدیر کرد که دستاوردهای آن امروز دیده می شود.

رییس ستاد اقامه نماز استان یادآور شد: خیلی از افراد در گذشته بدون دستمزد برای باسواد کردن مردم به نقاط محروم رفتند و کاری بزرگ را محقق کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه کن شدن بیسوادی نیازمند عزم جهادی است

ریشه کن شدن بیسوادی نیازمند عزم جهادی است