مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 08:402020-02-08اقتصادي

گردشگری فرصتی مناسب برای ارتقاء کیفیت زندگی شهری است


شهردار یزد با بیان این که تشکیل مثلث گردشگری بین شهرهای یزد، اصفهان و شیراز به منظور انحصار طلبی در توسعه گردشگری نیست، گفت: صنعت گردشگری از جمله فرصت های مناسب برای ارتقاء کیفیت زندگی شهری و رفع نیازهای مختلف محسوب می شود.

- ایسنا/یزد شهردار یزد با بیان این که تشکیل مثلث گردشگری بین شهرهای یزد، اصفهان و شیراز به منظور انحصار طلبی در توسعه گردشگری نیست، گفت: صنعت گردشگری از جمله فرصت های مناسب برای ارتقاء کیفیت زندگی شهری و رفع نیازهای مختلف محسوب می شود.

جمال الدین عزیزی صبح امروز نوزدهم بهمن ماه در نشست سه جانبه مدیران شهری و فعالان گرشگری شهرهای یزد، اصفهان و شیراز که به میزبانی شهر میراث جهانی یزد در حال برگزاری است، اظهار کرد: اگر سیر تحول شهرداری ها بنگریم متوجه می شویم که شهرداری ها همواره به دنبال رفع نیاز مردم برای ارتقای کیفیتی زندگی شهری هستند.

وی افزود: رفع نیاز مردم مهمترین رسالت تشکیل شهرداری ها در جوامع شهری بوده و امروز با توجه به تغییرات سبک زندگی و افزایش نیاز عمومی برای پیشرفت، توجه به مباحث فرا کالبدی نظیر مسائل فرهنگی، اجتماعی و گردشگری در دستور کار شهرداری های کشور قرار گرفته است.

شهردار یزد در ادامه با بیان این که امروزه شهرها میزبان گردشگران و مسافران داخلی و خارجی بسیاری هستند،گفت: صنعت گردش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری فرصتی مناسب برای ارتقاء کیفیت زندگی شهری است

گردشگری فرصتی مناسب برای ارتقاء کیفیت زندگی شهری است