مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 08:402020-02-08اجتماعي

کاهش سرعت وزش باد از دوشنبه/فعالیت سامانه بارشی از امروز


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به آغاز وزش باد شدید از روز گذشته در سطح استان گفت: وزش باد امروز افزایش بیشتری نسبت به روز قبل دارد و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به آغاز وزش باد شدید از روز گذشته در سطح استان گفت: وزش باد امروز افزایش بیشتری نسبت به روز قبل دارد و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

محمدحسن باقری شکیب در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه وزش باد طی 24 ساعت گذشته در ایستگاه گنجنامه همدان 108 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است، افزود: وزش باد در ایستگاه فرودگاه همدان 80 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه از روز دوشنبه از شدت وزش باد کاسته می شود و دمای هوا نیز کاهش محسوسی می یابد، ادامه داد: سامانه بارشی از امروز تا عصر روز سه شنبه در استان فعال خواهد بود و این سامانه با بارش خفیف باران و برف در برخی ساعات مهمان استان خواهد بود.

باقری شکیب در ادامه بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته بیشترین دما در شهرستان های ملایر و نهاوند با 15 درجه سانتی گراد بالای صفر به ثبت رسیده و کمترین دما نیز برای شهرستان های گل تپه و رزن با 2 درجه سانتی گراد بالای صفر گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سرعت وزش باد از دوشنبه/فعالیت سامانه بارشی از امروز

کاهش سرعت وزش باد از دوشنبه/فعالیت سامانه بارشی از امروز