مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 07:502020-02-08اجتماعي

تدوین برنامه توانمندسازی سمن های زیست محیطی


مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی و مسوولیت های اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سمن های مردم نهاد زیست محیطی و تشکل های محلی از سال آینده آموزش های لازم را فرامی گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ژیلا مهدی آقایی افزود: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری کارگاه های آموزشی و برنامه های توانمندسازی سمن های محیط زیستی در دفتر مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست انجام شده و از سال 99 به صورت منطقه ای اجرایی و آموزش ها به صورت عمومی و تخصصی برای توانمندسازی سمن های مردم نهاد برگزار می شود.

مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه اظهارکرد: نقش سمن های زیست محیطی و مردم نهاد در حفاظت و بهره برداری خردمندانه از تالاب ها غیرقابل انکار است و این امر زمانی تاثیرگذار خواهد بود که ارتباطات، آگاه سازی و آموزش های لازم منجر به جلب مشارکت و اعتماد عمومی شود که در واقع همان مولفه های برنامه سیپا است که می تواند با نگاه ویژه به دانش و تجربه سنتی وبا درنظر گرفتن منافع بلندمدت و پایدار جوامع محلی، تضمین کننده موفقیت برنامه های مدیریت مشارکتی باشد.

وی با اشاره به تالاب ها گفت: تالاب یک اکوسیستم بسیار مهم و خطیر و با ارزشی در دنیا است که همواره نقش موثری در توسعه مناطق اطراف خود داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه توانمندسازی سمن های زیست محیطی

تدوین برنامه توانمندسازی سمن های زیست محیطی