مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 06:502020-02-08سياسي

مجلس باید ریل گذار حرکت دستگاه قضا در مبارزه با فساد باشد


مبارزه با فساد در سطح کشور هستیم محقق نمی شود مگر اینکه سایر ارکان حکومت نظیر مجلس و دولت نیز شانه به شانه قوه قضاییه حرکت کنند و مجلس نیز در این راستا بایدحرکت قوه قضاییه را تسهیل نماید.

- مهدی چاپاری امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: برای انتخاب نمایندگان مجلس بعدی ابتدا باید بدانیم چه انتظاراتی از مجلس داریم تا سپس بتوانیم نمایندگانی متناسب با آن مجلس انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه انتظارات از مجلس بعدی که اولین مجلس در گام دوم انقلاب خواهد بود، بالا است، افزود: یکی از مهم ترین انتظارات از این مجلس این است که در تمام زمینه های  اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و غیره به معنای واقعی  ولایتمدار باشد که متأسفانه مجلس فعلی در این خصوص نمره قابل قبولی دریافت نکرده است.

  کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه مجلس بعدی باید صریح اللهجه باشد، بیان داشت: متاسفانه در مجلس فعلی مسائل سرنوشت سازی در 20 دقیقه  به تصویب رسید و همچنین در خصوص قضیه گرانی بنزین هیچ اقدام مهمی از ناحیه خانه ملت نیفتاد.

چاپاری فساد ستیزی را یکی از ملاک های مهم مجلس شورای اسلامی در گام دوم انقلاب دانست و گفت: در دوره جدید مدیریت قوه قضاییه همگان شاهد عزم جدی دستگاه قضایی جهت مبارزه با فساد و رانت های سیستمی و گسترده در سطح کشور هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس باید ریل گذار حرکت دستگاه قضا در مبارزه با فساد باشد

مجلس باید ریل گذار حرکت دستگاه قضا در مبارزه با فساد باشد