مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 06:302020-02-08فرهنگي

«تعارض»؛ از شعر مولانا تا جهان های موازی/ جذابیت سینما به فرم است


محمدرضا لطفی کارگردان «تعارض» از آثار حاضر در بخش «نگاه نو» جشنواره فیلم فجر ضمن انتقاد از تفکیک فیلم ها براساس مجوز ساخت ویدئویی و سینمایی، - محمدرضا لطفی کارگردان تعارض از آثار حاضر در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر ضمن انتقاد از تفکیک فیلم ها براساس مجوز ساخت ویدئویی و سینمایی، تأکید کرد نمی تواند فیلم اولش را قایم کند! محمدرضا لطفی کارگردان فیلم سینمایی تعارض با نام قبلی ریست که به بخش نگاه نو سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر راه پیدا کرده است، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره ویژگی های این اثر گفت: فیلم تعارض از دریچه دوربین های مدار بسته روایت می شود البته ما برای فیلمبرداری از دوربین مدار بسته استفاده نکرده ایم بلکه روایت فیلم از نگاه این دوربین هاست.

وی ادامه داد: این فیلم چند قصه دارد که در هم تنیده شده اند و درباره جهان های موازی هستند.

این را هم باید بگویم که ایده تعارض را می خواستم در فیلم قبلی ام با نام روایت ناپدید شدن مریم پیاده کنم که به دلایلی نشد اما بعد از آن تصمیم گرفتم ایده ای را که سال ها در ذهنم بود، به صورت مستقل پیاده کنم.

البته ابتدا هیچ قصه ای نداشتم و تنها فرم آن را می دانستم اما برای همین منظور هم از 2 مقوله ای که همیشه در ذهن داشتم استفاده کردم؛ یکی جهان موازی بود و دیگری شعر بمیرید بمیرید مولانا بود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تعارض»؛ از شعر مولانا تا جهان های موازی/ جذابیت سینما به فرم است

«تعارض»؛ از شعر مولانا تا جهان های موازی/ جذابیت سینما به فرم است