مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 06:162020-02-08اقتصادي

چین از هوش مصنوعی در مقابله با کروناویروس استفاده می کند


چین در نظر دارد تا از هوش مصنوعی (AI) برای دستیابی به عملکرد بهتر برای مهار گسترش کروناویروس جدید استفاده کند.

- ایسنا/خراسان رضوی چین در نظر دارد تا از هوش مصنوعی (AI) برای دستیابی به عملکرد بهتر برای مهار گسترش کروناویروس جدید استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیوز، وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) در وب سایت خود اعلام کرد، از انجمن ها، اتحادیه ها، شرکت ها و موسسات مرتبط با هوش مصنوعی درخواست می کند تا نیروهای کار علمی، تحقیقاتی و تولیدی خود را برای اولویت بندی توسعه محصولات و برنامه های کاربردی در مقابله با این ویروس بسیج کنند تا بتوان به طور مؤثر با این بیماری مبارزه کرد.

وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین، اظهار کرد: کشور باید فناوری هوش مصنوعی بیشتری در محصولات شامل تشخیص ویروس و غربالگری دما بکار گیرد.

این وزارتخانه گفت که فناوری هوش مصنوعی می تواند تحقیقات مربوط به داروهای مرتبط در توالی ژن ویروس، ساخت واکسن و غربالگری پروتیین را تسریع کند.

راه اندازی هوش مصنوعی پکن، با فناوری Megvii که به نام تجاری Face ++ شناخته می شود، ابزاری برای غربالگری دما ایجاد کرده که می تواند به نظارت بر دمای بدن انسان در مکان های شلوغ کمک کند و افرادی را که با استفاده از فناوری تشخیص چهره به تب مبتلا هستند را شناسایی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین از هوش مصنوعی در مقابله با کروناویروس استفاده می کند

چین از هوش مصنوعی در مقابله با کروناویروس استفاده می کند