مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 05:152020-02-08پزشكي

جلوگیری از قطع عضو 280 بیمار دیابتی با فعالیت مرکز ترمیم زخم در ارومیه


امین رستم زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی سال جاری در درمانگاه دیابت ارومیه، 500 مورد ترمیم زخم و خدمات پرستاری انجام و یک هزار معاینه تخصصی ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه درمانگاه تخصصی جهاد دانشگاهی ارومیه تنها درمانگاه تخصصی در خصوص ترمیم زخم و دیابت در آذربایجان غربی است، بیان کرد: خدمات کنترل تشخیص تا درمان دیابت ، ارائه خدمات تخصصی ترمیم زخم بیماران دیابتی با روش های نوین و پیشرفته، استفاده از پزشکان متخصص و متعهد در درمانگاه، استفاده از کادر متعهد و مجرب زخم کار در این مراکز ارائه می شود.

وی اضافه کرد: هزینه های درمانی مراکز جهاد دانشگاهی نسبت به سایر مراکز کمتر و کیفیت ارائه خدمات درمانی در آن بیشتر است.

وی با اعلام اینکه مرکز تخصصی ترمیم زخم جهاددانشگاهی ارومیه به قطب درمانی منطقه در این حوزه تبدیل می شود، ادامه داد: طی 2 هفته آینده، تجهیزاتی برای درمانگاه دیابت افزوده خواهد شد که مرکز را از بعد درمانی در حوزه ترمیم تخصصی زخم و دیابت به یک مرکز مجهز و پیشرفته تبدیل می کند.

رییس جهاددانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دیابت جزء پرهزینه ترین بیماری هاست، گفت: رویکرد این نهاد، پیشگیری، کنترل و درمان است و براساس رسالت جهادی و تخصصی وارد حوزه درمان و ترمیم زخم پای دیابتی به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از قطع عضو 280 بیمار دیابتی با فعالیت مرکز ترمیم زخم در ارومیه

جلوگیری از قطع عضو 280 بیمار دیابتی با فعالیت مرکز ترمیم زخم در ارومیه