مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 بهمن 1398 ساعت 17:102020-02-07فرهنگي

از آتابای تا بوی بَنگ!


دبیر جشنواره فیلم سکانس بیداری در یادداشتی به اکران فیلم سینمایی آتابای و حاشیه های بعدازآن پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مجتبی محمودی دبیر جشنواره فیلم سکانس بیداری در یادداشتی به اکران فیلم سینمایی آتابای و حاشیه های بعدازآن پرداخته است که در ادامه آن را می خوانید.

 فیلم سینمایی آتابای پنجمین ساخته نیکی کریمی طبیعت بکر خوی را با بازی خوب(نه عالی و خارق العاده!) بازیگرانش پیش چشم مخاطب می آورد اما این قاب های زیبا و شیرینی زبان آذری هم نمی تواند دود سیگار زیاد بازیگران و استفاده مکرر آنان از الفاظی مانند .

(شکر) خوردم و خوردی و خورد! را بشورد و ببرد! مثلث اصلی بازیگران نام آشنای این فیلم شامل هادی حجازی فر ، سحر دولتشاهی و جواد عزتی گاه وبیگاه و در بیش از 10 سکانس آتابای سیگار پک می زنند! یعنی هر وقت عصبی هستند یا در حال تفکر یا حتی موقع صمیمی شدن سیگار روشن می کنند و کریمانه بذل و بخشش هم ؛ هم! به طوری که حتی معشوقه جناب آتابای عاشق پیشه هم هوس سیگار کشیدن می کند! و حتی، حتی آتابای  به خواهرزاده نوجوان محبوب خودش که توتون از جیبش کشف کرده، هم سیگار تعارف می کند!!!  پساسینما پایمان را که از سینما آفریقا بیرون می گذاریم در کوچه مجاور سینما و پشت بازار زیست خاور مشهور مشهد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آتابای تا بوی بَنگ!

از آتابای تا بوی بَنگ!