مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 بهمن 1398 ساعت 12:152020-02-07ورزشي

تئاتر فجر رنگ و بوی حاج قاسم سلیمانی گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روز پنجشنبه 17 بهمن و در قالب هشتمین روز از سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، با برگزاری شهرآورد تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال، - هشتمین روز از سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر میزبان اجرای نمایش خیابانی سرباز با موضوع زندگی و شخصیت حاج قاسم سلیمانی بود و حال و هوای متفاوتی را برای مخاطبان رقم زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روز پنجشنبه 17 بهمن و در قالب هشتمین روز از سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، با برگزاری شهرآورد تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال، حال و هوای سالن های مختلف جشنواره هم تحت تأثیر این مسابقه فوتبال و تساوی میان این 2 تیم بود.

طرفداران هر 2 تیم، از چهره های هنری گرفته تا اصحاب رسانه، مدیران و دست اندرکاران تئاتر و مخاطبان، تحت تأثیر هیجان بازی قرار گرفته و بحث هایی را در خصوص کیفیت بازی، اختلاف امتیاز 2 تیم و قهرمان شدن یا نشدن هر کدام از این 2 تیم مدعی شکل دادند.

با این فضا، آثار صحنه ای مختلف در جشنواره سی و هشتم به صحنه رفتند و استقبال از هر کدام تا حدی قابل قبول بود.

البته همچون سایر آثار حاضر در بخش بین الملل، نمایش های به صحنه رفته از کشور های سوییس و ارمنستان در مجموعه تئاتر شهر با استقبال خوبی همراه بودند، اما مخاطبان از کیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر فجر رنگ و بوی حاج قاسم سلیمانی گرفت

تئاتر فجر رنگ و بوی حاج قاسم سلیمانی گرفت