مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 بهمن 1398 ساعت 11:262020-02-07سياسي

انتظارات ائمه جمعه شیعه و سنی اسدیه از بنیاد مستضعفان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مصیب خزاعی صبح جمعه در شورای اداری شهرستان درمیان که با حضور رییس بنیاد مستضعفان اظهار کرد: درمیان به واسطه حضور برادرانه اهل سنت و تشییع در حقیقت دارالتقریب است.

امام جمعه اسدیه با انتقاد نسبت به فعالیت های گذشته بنیاد مستضعفان در اسدیه و درمیان بیان کرد: مردم ما به واسطه اینکه درد محرومیت را چشیده بودند از برخی از اقدامات نامناسب بنیاد که رنج آنان را افزایش می داد، گلایه داشتند.

خزاعی ادامه داد: اسدیه یک کارخانه قند داشته که امروز در حقیقت تبدیل به یک آهن پاره شده و باید برای رفع آن تدبیری اندیشید.

وی با اشاره به اینکه ما رییس فعلی بنیاد مستضعفان را فردی جهادی و انقلابی می شناسیم، افزود: امیدواریم با این روحیه جهادی یک بار برای همیشه تکلیف زمین های اسدیه که در ارتباط با بنیاد است، مشخص شود.

امام جمعه اسدیه گفت: در گذشته و ریاست قبلی بنیاد قول هایی در زمینه زمین های بنیاد در شهر اسدیه داده شد که هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده است.

خزاعی یادآور شد: از ریاست بنیاد درخواست می کنم که متولیان امر بنیاد در درمیان و اسدیه را از مردم رنج کشیده خود منطقه قرار دهند تا درد افراد را از عمق جان باور کرده باشند.

وی گفت: درخواست دیگر ما این است که اگر املاکی از بنیاد در شهرستان درمیان فروخته می شود، به واسطه نیاز شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات ائمه جمعه شیعه و سنی اسدیه از بنیاد مستضعفان

انتظارات ائمه جمعه شیعه و سنی اسدیه از بنیاد مستضعفان