مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 بهمن 1398 ساعت 11:252020-02-07سياسي

انقلاب اسلامی ایران باعث اقتدار و عزت اسلام در جهان شد


انقلاب اسلامی ایران تمام معادلات دولت های استکباری را با شکست مواجه کرد و باعث اقتدار و عزت اسلام در جهان شد.

- زنجان-امام جمعه موقت زنجان گفت: انقلاب اسلامی ایران تمام معادلات دولت های استکباری را با شکست مواجه کرد و باعث اقتدار و عزت اسلام در جهان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید رضا موسوی در خطبه های نماز جمعه زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تمام معادلات دولت های استکباری را با شکست مواجه کرد و باعث اقتدار و عزت اسلام در جهان شد، گفت: دستاوردهای نظام برای نسل های جوان و نوجوان تبیین شود.

وی با یادآوری اینکه زنجان 65 شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، افزود: مردم استان زنجان همواره طی روند مبارزات برای پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن در راستای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تبعیت از فرآمین ولایت فقیه در صحنه حضور داشته اند.

امام جمعه موقت زنجان ادامه داد: رشد اخلاق، معنویت، بینش سیاسی، پیشرفت اقتصادی، پیشرفت در قدرت نظامی از دستاوردهای نظام است.

موسوی بابیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طی 42 سال عمر پربرکت خود همواره در صحنه های مختلف دستاوردهای بزرگی را کسب کرده است، گفت: در طول این 40 سال خدمات خوبی ارائه شده است و پیشرفت هایزیربنایی زیادی در کشور به دست آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی ایران باعث اقتدار و عزت اسلام در جهان شد

انقلاب اسلامی ایران باعث اقتدار و عزت اسلام در جهان شد