مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 بهمن 1398 ساعت 11:252020-02-07سياسي

انقلاب، اسلام را به عنوان یک قدرت تعیین کننده در جهان مطرح کرد


انقلاب اسلامی به عنوان یک رخداد بزرگ سیاسی، یکبار دیگر اسلام را به عنوان یک قدرت تعیین کننده در جهان مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا عبدالسلام محمدی در خطبه های نماز جمعه دهگلان به موضوع مسؤولیت و مدیریت در اسلام با اشاره به موضوع انقلاب اسلامی و تاثیرات آن بر منطقه و جهان و بازخوردهای آن اشاره و بیان کرد: پیدایش انقلاب اسلامی در ایران به عنوان عظیم ترین و تاثیرگذارترین پدیده سیاسی، اجتماعی، فرهنگی عصر حاضر است.

وی اذعان کرد: این حادثه بزرگ قرن از یک سو معادلات سیاسی استکبار و نظام سلطه را در ادامه سیاست نفوذ و تقسیم استعماری جهان را به هم زد از سوی دیگر یکی از استوارترین رژیم های وابسته به حمایت قدرت های جهانی را ساقط نمود.

ماموستا محمدی اظهار کرد: انقلاب اسلامی به عنوان یک رخداد بزرگ سیاسی، یکبار دیگر اسلام را به عنوان یک قدرت تعیین کننده در جهان مطرح کرد و موجب بازیابی خویشتن خود و گریز از سلطه و ایستادگی در برابر استعمار کهنه و نو و ایجاد قطب سیاسی جدید در جهان و فروریزی هیمنه و قدرت پوشالی نظام سلطه و استعمار شد.

وی اذعان کرد: انقلاب اسلامی ما موجی از اضطراب و وحشت در دل های پرامید و آرزوی جهان خواران و نظام سلطه بوجود آورد و در رابطه با مسائل سیاسی جهان و منطقه ایفاگر نقش تعیین کننده و تحولات غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب، اسلام را به عنوان یک قدرت تعیین کننده در جهان مطرح کرد

انقلاب، اسلام را به عنوان یک قدرت تعیین کننده در جهان مطرح کرد