مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 بهمن 1398 ساعت 10:252020-02-07سياسي

علم الهدی: فقهای شورای نگهبان به اندازه وزن برخی آقایان نماز شب خوانده اند


دشمن در آستانه انتخابات در صدد است تا با القای اینکه این انتخابات، انتصابات و گزینشی است را تبلیغ می کند و شما به خدا کی رد صلاحیت از بین بردن رقابت است؟ در مشهد ما 5 کرسی داریم و برای این کرسی ها 52 نفر کاندیدا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ خطیب نماز جمعه مشهد مقدس گفت: اینکه بگوییم شش مجتهد شورای نگهبان با جناح گرایی حکم می کنند مثل این است که بگوییم پیامبر به نفع داماد و پسرعمویش حکم می کند؛ این دو حرف همسان هم هستند.

فقهای شورای نگهبان به اندازه وزن برخی آقایان نماز شب خوانده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایلنا، حجت الاسلام سیداحمد علم الهدی در خطبه دوم نماز جمعه مشهد مقدس ضمن تبریک دهه مبارک فجر و ایام الله پرفضیلت پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در مورد پیروزی انقلاب اسلامی برای آنهایی که جوان هستند و یا میانسال و آن روز را درک نکردند و انقلاب را تنها به روایت تصویر و صدا مورد توجه قرار داده اند نقاط خاصی است که در قالب تصویر و صدا نمی گنجد و باید به مناسبت این ایام برای آنها توضیح داده شود.

وی ادامه داد: لازم است بدانیم ابزار و عامل اجرایی پیروزی انقلاب چه بود؛ این پیروزی خواست خدا و حاصل رهنمودهای پیامبرگونه امام عزیز ما بود اما عامل اجرایی این پروزی چه بود؛ تنها عامل اجرایی پیروزی انقلاب خود مردم بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: فقهای شورای نگهبان به اندازه وزن برخی آقایان نماز شب خوانده اند

علم الهدی: فقهای شورای نگهبان به اندازه وزن برخی آقایان نماز شب خوانده اند