موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - باشگاه پرسپوليس - افزايش حقوق - مديرعامل باشگاه پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - مديرعامل پرسپوليس - سود سهام عدالت - باشگاه استقلال - جواد نكونام - بازنشستگان تامين اجتماعي - آيت الله خزعلي - توسعه و شكوفايي اقتصادي - شهردار قروه - سقف حقوق اعضاي هيات علمي - كلان شهر - زندگينامه خواندني - ديويد پترائوس - بيماران نيازمند - مدير آموزش و پرورش استثنايي - سازمان ثبت احوال - پهپادهاي آمريكا - هشتمين آزمون استخدامي كشور - حسن دانايي فر

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 بهمن 1398 ساعت 08:152020-02-07بين الملل

26 کودک روسی وابسته به داعش به کشورشان بازگردانده شدند


26 کودک شش تا هشت ساله روسی که در اردوگاهها و زندان های مخصوص تروریست ها در سوریه به سر می بردند، به مسکو بازگردانده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هواپیمای حامل 26 کودک روسی که از اردوگاهها و زندان های مخصوص تروریست های داعش، آزاد شده بودند؛ امروز (جمعه) وارد مسکو شد.

آنا کوزنتسووا کمیساریای ریاست جمهوری روسیه در امور کودکان در این خصوص به خبرگزاری اسپوتنیک ، گفت که این کودکان به یک مرکز نگهداری مخصوص کودکان منتقل شده اند.

او روز گذشته پس از اینکه توانست در رایزنی با مقامات کرد در شمال سوریه، 35 کودک روسی را از اردوگاه الهول آزاد کند؛ با بشار اسد رییس جمهور سوریه در خصوص حل معضل حضور کودکان روسی در سوریه به گفت و گو نشست.

از این 35 کودک نُه تن از آن ها در دمشق باقی ماندند تا مراحل اداری خروج از روسیه در خصوص آن ها تکمیل شود و 25 کودک نیز به روسیه بازگردانده شدند.

  به گفته صلیب سرخ جهانی، در حال حاضر 12 هزار نفر از اتباع دیگر کشورها در اردوگاه الهول حضور دارند.

چهار هزار زن و هشت هزار کودکی که خانواده تروریست های داعشی محسوب می شوند و تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

روسیه از تابستان سال 2017 شروع به بازگرداندن کودکان روسی تروریست های داعش کرده و در این خصوص به دستور پوتین کمیته ای نیز تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 کودک روسی وابسته به داعش به کشورشان بازگردانده شدند

26 کودک روسی وابسته به داعش به کشورشان بازگردانده شدند