مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 بهمن 1398 ساعت 03:352020-02-07اقتصادي

بازار آخر سال زیر ذره بین رفت


معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در اجرای طرح نظارتی نوروز 30 بازرس در سطح استان حضور خواهند داشت، گفت: - اسماعیل مسلمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به قرارگیری در روزهای پایانی سال و امکان سوءاستفاده از بازار، نظارت های جدی انجام می شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه طرح نظارتی سازمان صمت استان در روزهای پایانی سال در دو بخش کالا و خدمات انجام می شود، تصریح کرد: طرح نظارتی ویژه ایام پایان سال در استان زنجان از پنجم اسفندماه آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان در سطح استان اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه در زمینه کالاهای اساسی بازرسی اقلامی همچون برج، روغن، قند و شکر تشدید می شود، اضافه کرد: همچنین در بخش کالایی نیز به بازار کیف، کفش و خشکبار نیز نظارت خواهد شد.

مسلمی ادامه داد: همچنین در بخش خدمات نیز بر نحوه فعالیت رستوران ها، خشکشویی ها، قالی شویی ها و اماکن رفاهی بین شهری نیز نظارت می شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در اجرای طرح نظارتی نوروز 30 بازرس در سطح استان حضور خواهند داشت، تصریح کرد: در این راستا از حضور ناظرین افتخاری نیز استفاده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار آخر سال زیر ذره بین رفت

بازار آخر سال زیر ذره بین رفت