مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 22:152020-02-06سياسي

400 نفر در وزارت خزانه داری آمریکا تحریم ایران را رصد می کنند


محمود واعظی شامگاه پنجشنبه در شورای اداری گلستان به تلاش گسترده آمریکا برای اعمال تحریم هرچه بیشتر علیه ایران اشاره کرد و افزود: گویا ایالات متحده و رییس جمهورش کار دیگری جز تحت نظر داشتن ایران ندارند و با هر وسیله ای می خواهند روابط اقتصادی ما با دیگر کشورها را محدود کنند و برای این کار از 400 نفر فقط در وزارت خزانه داری استفاده می کنند.

وی اضافه کرد: آنها تصور می کردند تحریم حداکثری طی مدت زمان 3 ماه نظام اقتصادی ایران را فلج خواهد کرد و برای رسیدن به این هدف تبلیغات گسترده و جنگ روانی به راه انداخته و تا حدودی بر افکار عمومی تاثیر گذاشتند.

وی اظهار داشت: با وجود همه این مسائل دولت اجازه نداد تحریم ها منجر به کمبود کالایی در بازار کشورمان شود و نتیجه این تلاش ها ثبات اقتصادی در شرایط کنونی است.

واعظی با بیان اینکه دولت مشکلاتی در حوزه فروش نفت و روابط بانکی دارد، یادآور شد: اگر می خواهیم دشمن را به زانو در بیاوریم باید دست به دست یکدیگر داده و با تکیه بر توان و تولید داخلی بدخواهان را از انتخاب این فشارها علیه ایران پشیمان کنیم.

رییس دفتر رییس جمهوری بیان کرد: دولت و ملت ایران با فشار پای میزه مذاکره نمی روند و طرف مقابل راهی جز تغییر تصمیم اشتباه خود ندارد و یقینا آینده روشن خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 نفر در وزارت خزانه داری آمریکا تحریم ایران را رصد می کنند

400 نفر در وزارت خزانه داری آمریکا تحریم ایران را رصد می کنند