مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 20:402020-02-06سياسي

700 میلیارد ریال برای حل مشکلات دستگاه قضا در استان بوشهر مصوب شد


رییس قوه قضاییه از اختصاص 700 میلیارد ریال اعتبار برای حل مشکلات دستگاه قضا در استان بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت اله سید ابراهیم رییسی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با اشاره به دستاوردهای سفر هیئت قوه قضاییه به استان اظهار داشت: در این سفر هشت هیئت در مرکز استان و 9 هیئت در شهرستان های استان بوشهر به بررسی مسائل و مشکلات استان پرداختند.

رییس قوه قضاییه افزود: نتیجه مباحث در جلسه شورای عالی قضایی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیم گیری هایی پیرامون موارد مطرح شده اتخاذ شد.

وی برطرف کردن مشکل زندان ها و رفع مشکل چهار شهرستان استان بوشهر از فقدان پزشکی قانونی را از جمله مسائل این سفر عنوان کرد و بیان داشت: مبلغ 700 میلیارد ریال برای برطرف کردن مشکلات استان که بخش از آن از بودجه استانی و بخشی دیگر مربوط به بودجه قوه قضاییه است تصویب شد.

رییسی اضافه کرد: مواردی همچون کاهش نیروی انسانی در قوه قضاییه و تامین امکانات و رسیدگی به پرونده های خاص در استان همچون مساله دپوی 900 اتومبیل بحث و بررسی شد و مقرر شد که تا پایان سال وضعیت این اتومبیل ها روشن شود.

  رییس قوه قضاییه گفت: اراضی و زمین خواری ها و تغییر کاربری های خودسرانه آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت که این مساله حتما باید پیگیری شود و مقرر شد با حضور اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 میلیارد ریال برای حل مشکلات دستگاه قضا در استان بوشهر مصوب شد

700 میلیارد ریال برای حل مشکلات دستگاه قضا در استان بوشهر مصوب شد