مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 11:302020-02-06اقتصادي

ظرفیت هوشمندسازی جاده های اردبیل افزایش می یابد


مدیرکل راهداری اردبیل با بیان اینکه همزمان با دهه مبارک فجر پروژه های متعدد راهداری در منطقه افتتاح شد، گفت: هوشمندسازی جاده های اردبیل از برنامه های اولویت دار در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رحمتی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه های شهرستان پارس آباد عنوان کرد: لکه گیری و روکش آسفالت راه اصلی سربند اصلاندوز به طول 5/5 کیلومتر با تلاش راهداران انجام شده و امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه با ضخامت 5 سانتی متر، عرض 11 سانتی متر و با 4 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار توسط راهداران ایمن سازی شده است.

رییس کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل حذف نقاط حادثه خیز با هدف کاهش تصادفات و افزایش ایمنی محورها را از اولویت های اصلی راهداری دانست و از حذف نقطه حادثه خیز روستای اولتان با 500 میلیون تومان اعتبار خبر داد.

دبیر کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل یادآور شد: تعریض پل و اجرای زیرسازی و آسفالت رمپ های ورودی و خروجی روستای اولتان دیگر پروژه ای بود که با یک هزار و 200 مترمکعب حجم عملیات زیرسازی، با استفاده از یک هزار و 600 متر مربع آسفالت در طول سه ماه با تلاش شبانه روزی راهداران آماده شده و در اختیار اهالی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت هوشمندسازی جاده های اردبیل افزایش می یابد

ظرفیت هوشمندسازی جاده های اردبیل افزایش می یابد