مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 11:162020-02-06اقتصادي

3 پروژه عمرانی در خوی به بهره برداری رسید


فرماندار خوی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پل غیرهمسطح خوی - قطور یکی از طرح هایی بود که به همین مناسبت با اعتبار 29 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

سیدمحمدعابدی افزود: این تقاطع در 35 کیلومتری این شهر ساخته شده و دارای سه دهانه با سازه و عرشه بتن مسلح و حجم عملیات خاکی بالغ بر 17 هزار متر مکعب، بتن ریزی سه هزار متر مکعب و آسفالت 12 هزار متر مربع احداث شده است.

وی گفت: به همین مناسبت پل ورودی شهر قطور نیز با اعتبار 45 میلیارد ریال با حضور معاون استاندار آذربایجان غربی افتتاح شد.

وی اضافه کرد: این پروژه توسط شهرداری شهر قطور اجرا شده است و برای احداث آن از حجم عملیات خاکی 22 هزار متر مکعب، 36حلقه شمع بتنی به عمق 19 متر و دیوار حائل سنگی به حجم یکهزار و 900 متر مکعب با آسفالت ریزی 20 هزار متر مربعی استفاده شده است.

عابدی گفت: جایگاه سوخت دو منظوره آتا نیز از دیگر طرح هایی بود که به مناسبت دهه مبارک فجر با اعتبار 20 میلیارد ریال در مسیر جاده قطور توسط بخش خصوصی احداث و به بهره برداری رسید.

جشن های ویژه چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از روز گذشته، 12 بهمن در آذربایجان غربی نیز آغاز شد و آثار آن را علاوه بر افزایش رفاه اجتماعی می توان در زمینه تقویت امید و ایجاد نشاط در بین مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 پروژه عمرانی در خوی به بهره برداری رسید

3 پروژه عمرانی در خوی به بهره برداری رسید