مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 11:062020-02-06سياسي

فرمانده سپاه بیت المقدس: آگاهانه افراد اصلح را انتخاب کنیم


سردار سیدصادق حسینی روز پنجشنبه در گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت اظهار داشت: مردم در 2 اسفند با یکبار دیگر با حضور باشکوه و حداکثری در پای صندوق های رای هم اتحاد خود و هم حمایت خود از نظام را نشان خواهند داد.

وی اضافه کرد: از راه های مختلف و حتی صداهایی از داخل کشور تلاش می شود حضور مردم در انتخابات پیش رو را سرد و کم رنگ جلوه دهند اما این در شرایطی است که همه سلایق در انتخابات حضور دارند.

سردار حسینی افزود: از 116 نامزد تایید شده انتخابات در کردستان طبق اظهار خود نامزدها 32 نفر اصلاح طلب، 30 نفر اصولگرا، 42 نفر مستقل و سه نفر اعتدالگرا بودند و مابقی موضع سیاسی خود را اعلام نکرده اند این نشان می دهد جریان های سیاسی در انتخابات مشارکت خوبی دارند.

وی با اشاره به اینکه دشمن از طریق جنگ روانی، تهدید و تخریب تلاش می کند در اذهان عمومی حاکمیت را ناکارآمد نشان دهد اما همیشه تیر آنها به سنگ می خورد، یادآور شد: مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 2 اسفند اتحاد و یکپارچگی خود را بار دیگر به دنیا نشان خواهند داد.

سردار حسینی تاکید کرد: هجمه ها علیه جمهوری اسلامی همه جانبه و گسترده است اما با وجود رهبری بزرگ، مردمی قوی و کشوری قدرتمند که داریم ضربه سنگینی به دشمن زده ایم که توان ایستادگی مقابل عظمت این ملت را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه بیت المقدس: آگاهانه افراد اصلح را انتخاب کنیم

فرمانده سپاه بیت المقدس: آگاهانه افراد اصلح را انتخاب کنیم