مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 10:152020-02-06سياسي

ضرورت بسترسازی برای افزایش مهارت های نرم در بین دانش آموزان


مدیر پروژه طرح توسعه نگرش کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات دانش آموزان ایلام را در زمینه فناوری اطلاعات مستعد ارزیابی کرد و گفت: ضرورت بسترسازی برای مهارت های نرم افزارانه در این زمینه بیشتر احساس می شود.

- مدیر مدیر پروژه طرح توسعه نگرش کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات تاکید کرد: ضرورت بسترسازی برای افزایش مهارت های نرم در بین دانش آموزان ایسنا/ایلام مدیر پروژه طرح توسعه نگرش کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات دانش آموزان ایلام را در زمینه فناوری اطلاعات مستعد ارزیابی کرد و گفت: ضرورت بسترسازی برای مهارت های نرم افزارانه در این زمینه بیشتر احساس می شود.

ساعده سلوکی در حاشیه برگزاری اولین رویداد تخصصی کارآفرینی دانش آموزی تینوتک در مرکز نوآوری و شکوفایی ایلام، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پروژه طرح توسعه نگرش کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات ازسال 1397 در کشور کلید خورد و تاکنون این پرژه در تهران، هرمزگان، چابهار و مناطق کم برخوردار مشهد، تاکنون هم در ایلام در حال برگزاری است.

وی گفت: هدف از اجرای این پروژه توسعه نگرش کارآفرینی و فرهنگسازی با محوریت کسب و کارهای حوزه آی تی است و در این رویدادها ما در دو بخش کمپ برنامه نویسی و برنامه نویسی همراه با کارآموزی فعالیت می کنیم تا بچه ها بتونند فضای بازار کار را در حورزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بسترسازی برای افزایش مهارت های نرم در بین دانش آموزان

ضرورت بسترسازی برای افزایش مهارت های نرم در بین دانش آموزان