مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 10:052020-02-06فرهنگي

«خروج» و «مردن در آب مطهر» فیلم هایی که روز سوم در قم اکران می شوند


رییس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: در سومین روز از سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر در استان قم فیلم های «خروج» و «مردن در آب مطهر» در سینماهای تربیت و ونوس اکران می شوند.

- خروج و مردن در آب مطهر فیلم هایی که روز سوم در قم اکران می شوند ایسنا/قم رییس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: در سومین روز از سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر در استان قم فیلم های خروج و مردن در آب مطهر در سینماهای تربیت و ونوس اکران می شوند.

محمدکاظم رضوانی در گفت وگویی اظهار کرد: فیلم سینمایی خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و تهیه کنندگی حبیب والی نژاد است که بازیگران آن فرامرز قریبیان، پانته آ پناهی ها، جهانگیر الماسی، مهدی فقیه، محسن صادقی نسب، محمد فیلی، آتش تقی پور، اکبر رحمتی، رامین پورایمان، حمید ابراهیمی، مسعود رحیم پور، علیرضا مهران، سام قریبیان، کامبیز دیرباز، گیتی قاسمی و محمدرضا شریفی نیا هستند.

فیلم خروج ؛ فیلمی اجتماعی با موضوع جنجالی اعتراض است.

اثری سینمایی که گفته می شود حاتمی کیا از حدود 10 سال پیش به ساخت آن فکر کرده است و بالاخره آن را نوشت و مقابل دوربین برد.

در این فیلم چند مرد برای اعتراض به مشکلی که به دلیل اشتباه یک مسئول در کسب و کار کشاورزی شان رخ داده است، عازم تهران می شوند و مسائل و مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خروج» و «مردن در آب مطهر» فیلم هایی که روز سوم در قم اکران می شوند

«خروج» و «مردن در آب مطهر» فیلم هایی که روز سوم در قم اکران می شوند