مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 09:552020-02-06ورزشي

کریستسوویچ: بازی فردا آزمون سختی برای شاهین و هواداران خواهد بود


سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر:یکی از سخت ترین بازیهای فردا برای شاهین خواهد بود که با کمک هواداران امیدواریم بتوانیم برنده باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، میشو کریستسوویچ در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی مازندران در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از بازی خوب مقابل پیکان این نتیجه را مقابل نساجی هم باید تکرار کنیم و قطعاً بازی سختی خواهد بود ولی با هوادارانی که داریم و فعل خواستن می توانیم برنده باشیم و خدا را شکر همه بازیکنان آماده هستند وی در ادامه افزود: چند مصدومیت داشتیم که خوشبختانه برگشتند و کاملاً آماده ایم و با برگشت دریشوند و گادرانی می توان گفت اتفاق جدیدی است و جو خیلی خوبی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بازی فردا حساس خواهد بود تصریح کرد: با تلاش مضاعف هوادارن می توان کارهای بزرگی انجام داد و درصد بازیکنان نیز پرداخت شده و با پاداش های خوب می بایست انگیزه آنها را بالا برد و همه بازیکنان برای ماندن شاهین انگیزه بالایی دارند.

وی در مورد خواسته تیم نساجی و تمرین در زمین شماره یک ورزشگاه هم بیان داشت: یکی از بزرگترین مشکلات شاهین این است که در چهارده روز گذشته فقط یک بار ما در ورزشگاه اصلی تمرین کردیم و اجازه نمی دهند و زمین محل تمرین شهرداری سفت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریستسوویچ: بازی فردا آزمون سختی برای شاهین و هواداران خواهد بود

کریستسوویچ: بازی فردا آزمون سختی برای شاهین و هواداران خواهد بود