مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 09:552020-02-06ورزشي

هر ایرانی 1.5 متر فضا برای ورزش دارد


وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه  بخش خصوصی در حال حاضر بالغ بر 26 هزار باشگاه فعال در کشور را اداره می کند توضیح داد:  حدود 8 هزار مورد از این باشگاه ها در سه سال گذشته ایجاد شده است.

- ایسنا/البرز وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه  بخش خصوصی در حال حاضر بالغ بر 26 هزار باشگاه فعال در کشور را اداره می کند توضیح داد:  حدود 8 هزار مورد از این باشگاه ها در سه سال گذشته ایجاد شده است.

مسعود سلطانی فر روز پنجشنبه 17 بهمن در حاشیه افتتاح چهار پروژه ورزشی استان در مجموعه دهکده ورزشی آفتاب در کرج، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح مجتمع دهکده ورزشی آفتاب در روستای گلستانگ مهرشهر هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: این مجموعه بزرگترین مجموعه روستایی کشور است که از دو استخر سرپوشیده و روباز، یک سالن ویژه ورزش های رزمی، یک مجموعه سالن بدنسازی بسیار مجهز و مناسب و همچنین یک سالن چند منظوره برای استفاده رشته های ورزشی مختلف تشکیل شده است.

وزیر ورزش و جونان با بیان اینکه مجموعه دهکده ورزشی آفتاب توسط بخش خصوصی و طی چهار سال آماده سازی شده گفت: بخش دولتی در تلاش است با تعامل با بخش خصوصی تشکر می کنیم چون در کنتر ظرفیت های حوزه ورزش را به فعلیت برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر ایرانی 1.5 متر فضا برای ورزش دارد

هر ایرانی 1.5 متر فضا برای ورزش دارد