مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 09:352020-02-06اقتصادي

پایان خام فروشی مس با افتتاح واحد فرآوری مس کاتدی با عیار 99.9درصد در دامغان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح یک واحد فرآوری مس با ظرفیت تولید 200 تن در روز در شهرستان دامغان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح یک واحد فرآوری مس با ظرفیت تولید 200 تن در روز در شهرستان دامغان خبر داد.

بهروز اسودی در حاشیه افتتاح بخش فراوری این معدن که با حضور استاندار سمنان انجام شد اظهار کرد: در ادامه بهره برداری از پروژه های دهه مبارک فجر 98 و در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، واحد فرآوری مس دیان در شهرستان دامغان با حضور مسئولین استانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی گفت: این واحد دارای ظرفیت اسمی 10هزار تن در سال می باشد که ظرفیت تولید آن در حال حاضر ، 200 تن کاتد مس در روز است که قابلیت ارتقاء تا 350 تن در روز را دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به سرمایه گذاری صورت گرفته در این بخش تصریح کرد: برای راه اندازی این واحد حدود 240 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است که 100 میلیارد آن در بخش معدن و دو محدوده پروانه بهره برداری و 140 میلیارد آن نیز در بخش فرآوری می باشد و زمینه اشتغال حدود 50 نفر را نیز فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان خام فروشی مس با افتتاح واحد فرآوری مس کاتدی با عیار 99.9درصد در دامغان

پایان خام فروشی مس با افتتاح واحد فرآوری مس کاتدی با عیار 99.9درصد در دامغان