مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 09:302020-02-06سياسي

دشمن با سیاه نمایی های دورغین به دنبال ایجاد یاس در دل جوانان ما است


فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: شرایط امروز کشور با شرایط پیش از انقلاب اصلا قابل قیاس نیست و دشمن سعی دارد با سیاه نمایی های کذب در دل جوان ما یاس ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از بسیج، سردار حسین معروفی در دوازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) جوان سرباز سپاه نینوا استان اظهار کرد: فرزندان عزیز بدانید طی 41 سال گذشته فهرست بلندی از اقدمات این نظام مقدس به برکت انقلاب اسلامی داریم که شاید بزرگترین و مهمترین موئلفه این انقلاب ایجاد استقلال سیاسی ماست.

وی در این باره تصریح کرد: ما پیش از انقلاب هیچ توانایی در دخل و تصرف اداره امورات کشور خود نداشتیم و مسوولان جامعه ما را مستکبران انتخاب و عزل و نصب می کردند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ضمن اشاره به قانون ننگین کاپیتولاسیون افزود: قانون کاپیتولاسیون ارزش یک سگ آمریکایی را بالاتر از یک ایرانی می دانست و اعتراض به جای امام به این قانون از نخستین گام های انقلاب بود.

* امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار نظامی قرار دارد/ در حوزه نظامی و دفاعی پنجه در پنجه ابرقدرت های جهان انداخته است ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان ضمن یادآوری دستاورد استقلال در بعد سیاسی پس از انقلاب خاطرنشان کرد: امروز بعد از گذشت 41 سال به طور میانگین سالانه یک ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با سیاه نمایی های دورغین به دنبال ایجاد یاس در دل جوانان ما است

دشمن با سیاه نمایی های دورغین به دنبال ایجاد یاس در دل جوانان ما است