مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 09:172020-02-06اقتصادي

بهره برداری از 25پروژه ورزشی اشتغالزایی و خدماتی در صومعه سرا


برای افتتاح همزمان پروژه های برق در بخش تولمات شامل 14 ترانس برق و 10 کیلومتر کابل خودنگه دار 2 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است .

وی افزود: برای افتتاح 7طرح اشتغالزایی توان خواهان بهزیستی در تولم شهر 200 میلیون تومان و چهار پروژه ورزشی در این بخش 40 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است .

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان صومعه سرا در افتتاح همزمان 4خانه ورزش روستایی گفت : امروز شاهد تجهیز و بهره برداری از این سالن های روستایی با 400میلیون ریال اعتبار هستیم .

رستگار با اشاره به اینکه برای تجهیز امکانات ورزشی هر سالن 100میلیون ریال اعتبار هزینه شد افزود: بیش از 50 عنوان برنامه عمرانی فرهنگی و ورزشی در دهه فجر در شهرستان اجرا می کنیم .

وی اظهار داشت : 4پروژه ساخت سالن ورزشی با پیشرفت بالای 70درصد در دست ساخت داریم که دارای وضعیت مطلوبی است .

رستگار از برگزاری دو مسابقه قهرمانی استان به میزبانی صومعه سرا خبر داد و اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کاراته در رده نونهالان و نوجوانان در سالن کارگران و مسابقات پرورش اندام بادی کلاسیک قهرمانی غرب گیلان در سالن فارابی صبح جمعه برگزار خواهد شد .

بازدید فرماندار شهرستان صومعه سرا با همراهی سایر مسئولان شهرستانی از روند دیواره سازی رودخانه در نوخاله اکبری و دیدار با خانواده شهید زبردست از دیگر برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 25پروژه ورزشی اشتغالزایی و خدماتی در صومعه سرا

بهره برداری از 25پروژه ورزشی اشتغالزایی و خدماتی در صومعه سرا