مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 08:552020-02-06سياسي

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص): مقابل همه تهدیدات دشمنان استوار ایستاده ایم


فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی به جایی رسیده ایم که lمحکم و استوار مقابل همه تهدیدات دشمنان می ایستیم.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی به جایی رسیده ایم که lمحکم و استوار مقابل همه تهدیدات دشمنان می ایستیم.

سردار بهمن ریحانی امروز (17 بهمن) در یادواره 1096 شهید عشایری استان کرمانشاه که با حضور معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین و به یاد سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی ما را به اوج عزت و شکوه رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ریحانی اضافه کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ما خوار و ذلیل و توسری خور استکبار بودیم و امروز به برکت انقلاب به جایی رسیده ایم که بارها بر گوش جهان استکبار و آمریکا سیلی زده ایم.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون ملت ایران درحوزه های مختلف بر اوج قله افتخار بوده و در دنیا سرآمد هستند، گفت: امروز ایران اسلامی موشک ماهواره بر ساخته و به جایی رسیده ایم که اگر دشمنان تهدیدمان کنند مقابل آنها می ایستیم و دنیا این موضوع را در جریان شهادت سردار س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص): مقابل همه تهدیدات دشمنان استوار ایستاده ایم

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص): مقابل همه تهدیدات دشمنان استوار ایستاده ایم