مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 06:202020-02-06دانش

حمایت وزارت علوم از فضا و کرسی های انتخاباتی دانشگاه ها


وزارت علوم از فضا و کرسی های انتخاباتی دانشگاه ها به دور از هیجانات کاذب سیاسی و مغرضانه حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، شصت و پنجمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد.

غلامی در این نشست ضمن تشکر از زحمات معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه های کشور گفت: آنچه معاونت های دانشجویی و فرهنگی را زنده و فعال نگه می دارد، اتصال و ارتباط با دانشجویان است و در واقع دانشجویان هویت خاصی به این حوزه بخشیده اند.

وی با اشاره به اقدامات سازمان امور دانشجویان در راستای بهبود وضعیت دانشگاه ها و ارائه تسهیلات بیشتر به دانشجویان، افزود: در سال های اخیر بخش های مختلف سازمان از جمله صندوق رفاه دانشجویان، اقدامات خوبی را برای کم شدن مشکلات در دانشگاه ها برعهده گرفته اند که امیدواریم تلاش ها در این زمینه به صورت مستمر جهت رفع مشکلات ادامه یابد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه نیم سال گذشته با همه فراز و نشیب های مالی، سیاسی و اجتماعی به خوبی طی شد، ادامه داد: مسائل پیش آمده اخیر، هزینه هایی نیز برای دانشگاه ها داشته که بر همین اساس دانشگاه ها باید شرایط خاص زمانی را مدنظر داشته باشند تا بتوان آثار و تبعات غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت وزارت علوم از فضا و کرسی های انتخاباتی دانشگاه ها

حمایت وزارت علوم از فضا و کرسی های انتخاباتی دانشگاه ها