مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 22:352020-02-05بين الملل

استیضاح در سنا رای نیاورد؛ ترامپ رییس جمهور ماند


روند استیضاح ترامپ با اطلاعاتی که از یک فرد افشاگر حدود پنج ماه پیش به مجلس نمایندگان رسید، کلید خورده بود، اما به نتیجه نرسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به دنبال نادیده گرفته شدن اتهامات ترامپ توسط سناتورهای جمهوریخواه، استیضاح رییس جمهوری آمریکا شامگاه چهارشنبه در مجلس سنا رای نیاورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه نیویورک تایمز، در رای گیری دوم که در مورد ممانعت از انجام تحقیقات کنگره در پرونده اوکراین گیت برگزار شد، 53 نفر از سناتورها، ترامپ را تبرئه و 47 نفر به گناهکار بودن او رای دادند.

همچنین در رای گیری اول که در خصوص اتهام سوءاستفاده از قدرت در پرونده اوکراین گیت انجام شد، 52 نفر از سناتورها، ترامپ را تبرئه و 48 نفر به گناهکار بودن او رای دادند.

بر اساس این گزارش، روند استیضاح ترامپ با اطلاعاتی که از یک فرد افشاگر حدود پنج ماه پیش به مجلس نمایندگان رسید، کلید خورد.

این افشاگر که هیچ گاه نام وی مطرح نشد و حتی جان رابرتز رییس دیوان عالی آمریکا که ریاست محکمه ترامپ را برعهده دارد هم اجازه قرائت سوال در این باره را نداد، اطلاعاتی را برملا کرد که نشان می داد ترامپ از طریق وکیل شخصی خود رودی جولیانی، به ولودیمیر زلنسکی رییس جمهوری جدید اوکراین فشار وارد کرده است تا برای کمک به انتخاب مجدد خود، علیه هانتر بایدن فرزند جو بایدن رقیب انتخابا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیضاح در سنا رای نیاورد؛ ترامپ رییس جمهور ماند

استیضاح در سنا رای نیاورد؛ ترامپ رییس جمهور ماند